maandag 7 april 2014

Trend - Get your slip-ons

Het moment dat ik mijn eerste paar slip-ons kocht weet ik nog heel goed. Ik was 14 jaar, had net mijn haren zwart geverfd en ik droeg zwarte skinny jeans en band shirts. Inderdaad ik was emo. Het waren Vans met skatende aapjes erop en het was liefde op het eerste gezicht. Toen ik deze periode had afgesloten, zweerde ik dat ik nooit meer mijn voeten in een slip-on zou stoppen. Helaas ook deze uitspraak heb ik deze week verbroken. Nadat ik de trend al had gespot op de catwalk van onder andere Marc Jacobs en Céline wist ik het zeker. Ik moet ze weer hebben. Geen chique loafers of moccasins, waar ik overigens nog steeds een groot fan van ben, voor mij maar pure ordinaire schoenen zonder veters. Het moment dat mijn voetwreef de comfortabele binnenkant van mijn nieuwe liefdes had bereikt, was ik verkocht. Het zijn pantoffels, engelen kussentjes en het voelt alsof je op wolken loopt. Daarnaast hebben de schoenen één groot voor de hand liggend voordeel: GEEN V-E-T-E-R-S. Nooit meer op straat stoppen om je veters voor de zoveelste keer opnieuw te strikken en nooit meer in alle haast je veters in je schoenen proppen en er na vijf minuten achter komen dat ze er al weer uit liggen. Perfect voor een dagje strand of gewoon een hele dag hiken door de Kalverstraat zonder een irriterende blaar waardoor je na een half uur alweer naar huis wil. Praktisch en fashion. Wat wil je nog meer?


Vans x Kenzo

Saint Laurent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten