woensdag 9 april 2014

Always look at your best

Ik heb al mijn hele leven een haat liefde relatie met sporten. Zo vond ik turnen op de basis- en middelbare school helemaal geweldig, maar met balsporten kon je mij aan het janken krijgen als een baby. Ik ben niet in de wieg gelegd voor teamsporten, zoals voetbal, basketbal en volleybal. Misschien is het iets gayish. Je weet wel 'shine bright like a diamond' en ja shinen doe je in je eentje en niet in een team. Al met al kwam ik zo bij fitness terecht. Lekker individueel, lekker simpel en vooral lekker in je eigen tempo. Niemand die zegt dat je nu in drie kwartier 10 kilometer moet gaan rennen. Oké, dat lieg ik want eigenlijk ben ik mijn eigen drilmeester en kom ik elke keer iets te duizelig van de loopband af, omdat ik gewoon die laatste 500 meter moest halen. Een nadeel aan het sporten in de sportschool is dat je er altijd, ook al zweet je als een otter en ben je helemaal rood aangelopen, goed uit moet zien. Iedereen doet wel alsof ze er voor zichzelf zijn en het ze allemaal niks kan schelen, maar uiteindelijk loopt de helft van de sportschool met de nieuwste Nikes en zijn de duo sporters tot op hun sokken na op elkaar afgestemd. Nog meer pressure, want waar het eerst puur ging om het sporten is het nu een workout opzich om je zo mooi mogelijk voort te blijven bewegen terwijl je toch nog enigszins wat aan die spiermassa wil doen. Hieronder laat ik wat items uit de nieuwe sportcollecties van diverse merken zien om jullie de nodige inspiratie te geven bij het vinden van praktische doch modebewuste sportoutfit. Sport en mode wie had ooit gedacht dat ik hier nog over zou schrijven.

1. H&M Basketball sportshort
2. H&M hardloopshirt met grafische print
3. Nike Free run 3 Anti-Fur
4. Adidas Performance NBA Shirt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten