zondag 13 april 2014

New collaboration - H&M X Alexander Wang

Hoe had deze zondagochtend beter kunnen beginnen? Met het slaap nog in mijn ogen opende ik mijn computer en daar stond het: "Breaking news Alexander Wang announces H&M collaboration on Instagram". Met een geschiedenis van grote designers waar H&M eerder mee samenwerkte, zoals Viktor & Rolf, Lanvin, Commes des Garçons, Versace en Isabel Marant mag nu ook Alexander Wang zich aan dit lijsjte toevoegen. Het is nog even wachten op het officiële bericht van H&M en dan maar hopen dat er snel een preview verschijnt van de collectie. Ik houd, naja probeer, mijn portemonnee een tijdje dicht te houden om optimaal van dit succes te kunnen profiteren.

*Update* De Alexander Wang x H&M-collectie zal zowel kleding als accessoires voor dames en heren bevatten. De designer collectie is vanaf 6 november 2014 in ongeveer 250 H&M winkels wereldwijd en online verkrijgbaar. En natuurlijk zal Alexander Wang zijn natuurlijke zelf niet zijn als hij niet een nieuwe kijk op lifestyle producten zal ontwerpen die verder gaan dan fashion.

“Ik voel me bevoorrecht deel uit te maken van H&M’s designersamenwerkingen. Het team van H&M staat heel erg open voor het verleggen van grenzen en het ontwikkelen van een platform voor creativiteit, wat de samenwerking spannend en leuk maakt. Dankzij deze samenwerking kan nu een breder publiek kennismaken met het Alexander Wang -merk en de Alexander Wang -lifestyle”, aldus Alexander Wang.

De Amerikaanse ontwerper Alexander Wang voert een label onder eigen naam en is sinds anderhalf jaar hoofdontwerper van Balenciaga. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten