vrijdag 20 juni 2014

A not so ordinary high tea

Ter ere van de World Martini Day, god bless the person who created this, werd ik via Glamour uitgenodigd voor een not so ordinary high tea van het bekende vodkamerk Belvedere. Not so ordinary in de zin van bijna geen thee maar wel heel veel vodka. De mensen die mij, en mijn haat-liefdeverhouding met vodka, een beetje kennen snappen dat ik stond te trappelen om dit mee te mogen maken.

Bij aankomst werd ik ontvangen met een van de lekkerste drankjes van heel de avond. Een heel simpele vodka met een subtiel citroenschilletje als finishing touch. Daarna volgde de negen (!!) gangen elk vertegenwoordigd met een eigen vodkamix, die al zeg ik als vodka-nono oprecht de smaak van het gerechtje naar boven haalde. 

De gesprekken werden met de gang luider en ik merkte dat de vodka begon in te slaan. Deze keer heb ik echter gewoon mijn huis, naja 20m² kamer, per fiets kunnen bereiken. Zonder kleerscheuren, grappige gesprekken met mijzelf en bovenal zonder vlekken waarvan ik de herkomst denk ik niet wil weten. 

Belvedere heeft mijn haat-liefdeverhouding met vodka weten te veranderen in liefde in zijn meest pure vorm en daar ben ik hun voor eeuwig dankbaar voor. #knowthedifference

Bekijk hieronder de beelden voor een impressie van het event.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten