dinsdag 24 juni 2014

Fendi goes urban

Het is weer fash-fash-fash fashionweek en ik val meteen met de deur in huis met een nieuwtje dat mijn nekharen ogenblikkelijk overeind deed brengen. 

In de Spring-Summer 2015 Fendi show van afgelopen maandag vielen mij meteen de felgekleurde koptelefoons op. Is dit gewoon weer een accessoire die niks met de collectie zelf te maken heeft óf is dit de aankondiging van iets ontzettends tof? 

Ik zal jullie verlossen van de brandende nieuwsgierigheid. Het Italiaanse modehuis Fendi is een samenwerking aangegaan met het urban headphone merk Beats by Dre, en komt met een aantal exclusieve high fashion koptelefoons. YES! Of eigenlijk NO, want mijn portemonnee voelt alweer een directe steek in zijn stoffen maag. 

De nieuwe designer exemplaren komen in een reeks stijlvolle kleuren, zoals zonnebloemgeel, vuurrood (mijn favoriet), samaragdgroen en schoolbord zwart. Fendi zal Fendi natuurlijk niet zijn zonder zijn double F als signature en obsessie voor kwaliteit. Zo worden alle koptelefoons met de hand gemaakt en ben je dus verzekerd van een waar juweeltje. 

Helaas nog even geduld voordat je de gehele collectie kunt bewonderen. Deze wordt pas vanaf eind 2014 gelanceerd. Een voordeel: ik heb nog even tijd om wat bij te tippelen om daarna mijn grijpgrage handjes op deze schatjes te leggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten